Vásárlási feltételek
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Clearity Kft. (székhelye: Budakeszi József Attila u. 42. fsz. 1., adószám: 27868180-2-13) mint szolgáltató.
Szolgáltatói adatok
1.
A szolgáltató neve: Clearity Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
A szolgáltató székhelye: Budakeszi József Attila u. 42. fsz. 1.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@hasznaldfel.hu
Adószáma: 27868180-2-13
A szerződés nyelve: magyar
A szolgáltató képviselője: Kocsis Gábor
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Termékeink/szolgáltatásaink a Használd fel oldalon vásárolhatóak meg. Egyedi igényekkel, termékeinkkel/ szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérjük az info@hasznaldfel.hu e-mail címem érdeklődjön.
A honlapon található cikkek, képek, folyamatok, design és termékek/szolgáltatások, bármilyen nemű másolása, átvétele, engedély nélküli megjelenítése szigorúan tilos és hivatalos eljárást vonhat maga után!
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a termékek megrendelésekor a rendelés véglegesítéséhez használt űrlap tetején láthat. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, könyvek esetében a szállítási költséggel. Online tananyag esetén nincs szállítási díj, a termékek online felületen lesznek elérhetőek, melyről a vásárlást követően a rendszerünk automatikusan megküldi a használathoz szükséges adatokat e-mail címére.
Amennyiben az oldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve elhárítása után, azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Termékeinkről a honlapunkon részletes leírás található, melyekhez digitális dizájn tartozik. (A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek!)
Amennyiben valamely termékünk akciós áron kerül a megvásárolható termékeink közé, akkor tájékoztatjuk vevőinket az akció időtartamáról.
Rendelés menete, fizetés és szállítás
A termék oldalán egy gombra kattintással érkezik a megrendelő oldalra, ahol láthatja a megrendelés összesítését, és lehetősége van megadni a megrendeléshez szükséges adatait. Ha megfelelően leellenőrizte az űrlap tartalmát és az űrlaphoz kapcsolódóan megtalálható fizetési feltételeket, akkor kattintson az űrlap alján található gombra.
Ha korábban már vásárolt nálunk, akkor érdemes ugyanazzal az email címmel vásárolnia, így a vásárolt termékeihez azonos felhasználónevet és jelszót biztosítunk.
Ezt követően (amennyiben bankkártyás fizetési módot vagy OTP Simple átutalást választott) az OTP Simple rendszerén keresztül van lehetősége bankkártyával/átutalással kiegyenlíteni a szükséges összeget. Ehhez átirányításra kerül a biztonságos oldalra, amelyet az OTP Mobil Kft. üzemeltet.
A vásárlással elfogadja, hogy Kocsis Gábor és a Clearity Kft. által a hasznaldfel.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1138 Budapest, Váci út 135-139. B. ép. 5. em., Adószám: 24386106-2-44), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
Mivel a vásárlás és a fizetés két külön oldalon történik, így a Clearity Kft. semmilyen formában nem tárolja az adatokat.
A bankkártyás fizetésnél nincs várakozási idő, mert a sikeres fizetés után azonnal értesítőt kapunk, hogy teljesítve lett a rendelés.
A csomagok kézbesítése postai úton történik.
Termékeink általában raktáron elérhetőek, ezért a rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. A feldolgozott rendelések teljesítése 1- 2 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégsem kapható, abban az esetben azonnal értesítjük a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Elállás joga
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Panaszkezelés
Ha rendelése kapcsán valamilyen problémát tapasztal, kérjük haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot az info@hasznaldfel.hu e-mail címen. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén is értesítsen Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze felénk az alábbiakat:
Rendelési szám
Panasz típusa és leírása
Email címünk: info@hasznaldfel.hu
Vegyes rendelkezések
Az eladó és vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vevő és a Szolgáltató a 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve az általános hatáskörű bíróság illetékességét kérheti.